2 lut 2011

bo najlepsze doświadczenia to swoje - BMW xDrive Live




BMW organizuje w ramach imprez xDrive Live możliwość wypróbowania BMW w ekstremalnych warunkach,
oczywiście pod okiem instruktora ;)
A oto terminy tych imprez:
09,10.02.2011 - Tychy
13,14.02.2011 - Wrocław
17,18.02.2011 - Poznań
21.02.2011 - Borsk
25-28.02.2011 - Warszawa

Zarejestruj się na oficjalnej stronie BMW i skorzystaj z całej floty BMW na specjalnie przygotowanym torze przeszkód:)
Poczuj frajdę z jazdy BMW !

Ja już się zarejestrowałem;)
teraz Twoja kolej.


źródło: BMW Polska

1 komentarz:

  1. Dzień dobry. Chcę także bardzo serdecznie podziękować za zaproszenie i możliwość wzięcia udziału w imprezie pt. BMW x Drive Live we Wrocławiu. Pragnę wyrazić opinię na temat powyższej imprezy. Minusem prezentacji było brak możliwości jazdy na płycie poślizgowej np w teście tzw. ŁOSIA. Reszta imprezy bez większych zarzutów.
    Moja ocena w skali od 1 do 6 jest następująca : 1.Flota - auta prezentowane (5) - brak modelu BMW X5 lub BMW serii 3 lub 5 TOURING (kombi) 2.Organizacja imprezy (5) 3. Catering (6) 4. Obsługa pracowników BMW na prezentacji (5)
    Małe mankamenty imprezy to : a) brak katalogów poszczególnych modeli aut BMW b) w ankiecie końcowej, brak możliwości oceny danego modelu auta c) brak możliwości konsultacji o parametrach technicznych aut d) krótki czas imprezy - zbyt szybkie tempo. Te mankamenty w mojej ocenie nie określają imprezy negatywnie. Natomiast korekta tych mankamentów pozwoli ocenić takie prezentacje jako perfekcyjne ! Do czego tak wspaniała firma jak BMW powinna dążyć, podobnie jak w przypadku aut gdzie dochodzicie do perfekcji ! MOJA OGÓLNA OCENA (5), OCENA MOICH WRAŻEŃ (5). Impreza BMW x Drive Live znacząco powiększyła moją wiedzę nt. samochodów i technologii zastosowanej w autach BMW i chętnie skorzystam z podobnej możliwości przetestowania innych modeli. GORĄCO POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń